Služba Voicebot vám reálně ušetří náklady a zvýší konverze se zákazníky hotelu o které jinak přicházíte.
Bez čekání ve frontě při hovoru. Telefonování nechte na našich Voicebotech. Jsou velmi efektivní.
Přímá komunikace recepce s hostem je vždy přednostní! VoiceBot odchytává ostatní příchozí telefonáty, které živý recepční nejsou schopni odbavit a o které jinak přicházíte.
Už nikdy nemusíte čekat na obsazené lince. Vždy se dovoláte a Voicebot zvedá hovor až po 4tém zazvonění telefonu.
"Přínos Maxe je dobře a přehledně kvantifikovatelný. Virtuální recepční nám přinesl za zkušební období reálný přínos v hodnotě 550 000 Kč."
Lukáš Málik – ředitel hotelu Absolutum
Ušetří zdlouhavé ověřování - na základě rozpoznání hlasu dokáže poznat o koho jde a přepojí hovor na příslušné oddělení. Opakované dotazy jako objednání pokoje či informace o službách hotelu zvládne Voicebot vyřídit levou zadní.
Český, slovenský, anglický, německý či ukrajinský jazyk není problém.
Virtuální recepční zavolá zpět hostům hotelu po ukončení pobytu zpět a zjistí jak byli spokojeni se službami hotelu.
Jak vypadá telefonát s virtuální recepcí si můžete live otestovat na telefonním čísle
Vše přehledně a s vyhodnocením např. každý týden, měsíc nebo kvartál.
Nemusí spát, nemá pauzy, nechodí pozdě do práce a nebere si dovolenou. Voicebot pracuje 24 hodin, 7 dní v týdnu bez přestávky.
Tvoříme AI Voicebot ChatGPT řešení, které dokáže chytře komunikovat se zákazníkem a autonomně vyřešit nejnáročnější požadavky. Rádi posouváme hranice možného abychom našim partnerům přinesli ta nejlepší řešení.
Jednou sám vidět je lepší než stokrát slyšet.
Seznámení se s potřebami klienta, představení funkcí robota, příprava cenové nabídky a naplánování následné spolupráce.
Jak to bude celé fungovat?
Definice funkcí voicebota, příprava volacích scenářů v systému, návrh datového přepojení s CRM a mnoho dalších.
Kde bude voicebot operovat?
Napojení na ústřednu, implementace připojení na systémy třetích stran. Celková integrace služby voicebot.
Dvakrát měř, jednou řež.
Testování jednotlivých funkcí callbota, definice ideální cesty hovorem, finální nastavení služby a schválení projektu zadavatelem.
Voicebot může začít!
Voicebot je uveden do provozu - dostupný na požadované lince nebo telefonuje na zvolené kontakty dle vytvořené kampaně.
GM MEDIA, s.r.o
Londýnská 254/7
120 00 Praha 2