Virtuální recepce pro hotely

Služba Voicebot vám reálně ušetří náklady a zvýší konverze se zákazníky hotelu o které jinak přicházíte.

Bez čekání ve frontě při hovoru. Telefonování nechte na našich Voicebotech. Jsou velmi efektivní.

opraví chybu při rezervaci
vytvoří poptávku konferenční místnosti
přepojí na správné oddělení
dotaz na otevírací dobu v angličtině

Voicebot skvěle doplní váš recepční team

Přímá komunikace recepce s hostem je vždy přednostní! VoiceBot odchytává ostatní příchozí telefonáty, které živý recepční nejsou schopni odbavit a o které jinak přicházíte.

Voicebot nemusí spát, nemá pauzy, nechodí pozdě do práce a nebere si dovolenou.

Bez zbytečného čekání na rezervaci

Už nikdy nemusíte čekat na obsazené lince. Vždy se dovoláte a Voicebot zvedá hovor až po 4tém zazvonění telefonu.

Voicebot umí přijímat více hovorů najednou a ihned je vyřídit. Nikdy se nestane, že bude vaše hotelová recepce obsazená i v nejvytíženější časy.

Výsledky Recepčního Maxe z Wellness Hotelu Absolutum

"Přínos Maxe je dobře a přehledně kvantifikovatelný. Virtuální recepční nám přinesl za zkušební období reálný přínos v hodnotě 550 000 Kč."

Lukáš Málik – ředitel hotelu Absolutum

Zjistit více

Větší spokojenost vašich hostů

Ušetří zdlouhavé ověřování - na základě rozpoznání hlasu dokáže poznat o koho jde a přepojí hovor na příslušné oddělení. Opakované dotazy jako objednání pokoje či informace o službách hotelu zvládne Voicebot vyřídit levou zadní.

Jazykové verze

Český, slovenský, anglický, německý či ukrajinský jazyk není problém.

Voicebot umí během hovoru nasměrovat volajícího na správnou jazykovou verzi. Vše probíhá absolutně automaticky.

Kontrola spokojenosti

Virtuální recepční zavolá zpět hostům hotelu po ukončení pobytu zpět a zjistí jak byli spokojeni se službami hotelu.

Upozorní na možnosti využití wellness relaxu, uspořádání slavnostní večeře v restauraci nebo na jiné doplňkové služby a balíčky hotelu.

Vyzkoušejte virtuální recepci live

Jak vypadá telefonát s virtuální recepcí si můžete live otestovat na telefonním čísle

> Volejte 00420910128552 <

Pravidelný reporting

Vše přehledně a s vyhodnocením např. každý týden, měsíc nebo kvartál.

Usnadní vám třídění typu hostů, ukáže časovou vytíženost. Pomůže pokrýt nejexponovanější hodiny a lépe vám nastavit procesy fungování celé recepce a zároveň i hotelu.

Recepce funguje 24/7, nehledě na vaší otevírací dobu!

Nemusí spát, nemá pauzy, nechodí pozdě do práce a nebere si dovolenou. Voicebot pracuje 24 hodin, 7 dní v týdnu bez přestávky.

Využíváme pokrokové technologie

Powered by

Krátce o nás

Tvoříme AI Voicebot ChatGPT řešení, které dokáže chytře komunikovat se zákazníkem a autonomně vyřešit nejnáročnější požadavky. Rádi posouváme hranice možného abychom našim partnerům přinesli ta nejlepší řešení.

Postup spolupráce

  • Úvodní střetnutí

    Jednou sám vidět je lepší než stokrát slyšet.

    Seznámení se s potřebami klienta, představení funkcí robota, příprava cenové nabídky a naplánování následné spolupráce.

  • Příprava scenáře

    Jak to bude celé fungovat?

    Definice funkcí voicebota, příprava volacích scenářů v systému, návrh datového přepojení s CRM a mnoho dalších.

  • Integrace callbota

    Kde bude voicebot operovat?

    Napojení na ústřednu, implementace připojení na systémy třetích stran. Celková integrace služby voicebot.

  • Testování a schválení

    Dvakrát měř, jednou řež.

    Testování jednotlivých funkcí callbota, definice ideální cesty hovorem, finální nastavení služby a schválení projektu zadavatelem.

  • Uvedení callbota do provozu

    Voicebot může začít!

    Voicebot je uveden do provozu - dostupný na požadované lince nebo telefonuje na zvolené kontakty dle vytvořené kampaně.

GM MEDIA, s.r.o
Londýnská 254/7
120 00 Praha 2

Top